Tuesday, November 11, 2014

#latergram How about this one? Been trying for some time to drawn my next ink... I wanted something representing my home town #povoadevarzim, and the most natural thing was to use navy motifs. Ended up mixing my initial and main purpose with the interest and passion I have for japanese tattoo. Que tal este? Tenho vindo à já algum tempo a tentar desenhar a minha próxima tinta... Eu queria algo que representasse a minha cidade natal #povoadevarzim, e o mais natural foi usar motivos náuticos. Acabei por unir o meu interesse principal é inicial com o interesse e paixão pelas tattoos japonesas. #mtnpb #tattoo #tatuagem #drawing #desenho #sketch #esboco # anchor #ancora #sun #japanesetattoo #waves #japanesewaves #ondas #pvz #povoavarzim



via Instagram http://ift.tt/1wQSB74

No comments:

Post a Comment